Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 26 בינואר 2008

אם לא אורגזמות, אז לפחות בלוגים...

יש לי מולטי-בלוגים!
חוץ מהראשון והנאמן בתפוז, יש את זה כאן ומקודם גם פתחתי חשבון בקפה דה-מרקר (זה היה בעקבות מסר שקיבלתי מבחור שעבר לשם וקרא לי להצטרף לחבורת המופלאים).
התחיל למצוא חן בעיני העסק הזה. מסתבר שזה מביא לי הנאה גדולה לפנטז על התחלה של חיים חדשים, בכאילו, במקום חדש.
עוד אחת מהסתירות הרבות שבי היא הצורך בשיגרה, בידוע ובחוסר בהפתעות לעומת הצורך בשינוי ובגיוון, שמשתלט עלי מדי שיגרה שאורכת זמן רב מדי.
הבעיה שאני אוהבת שהכל יהיה מושלם. בזה גלום חלק מהחשש שלי ממעברים. הפחד הוא לא רק מהלא נודע ומהתמודדות מחדש עם כל החדש הזה, אלא גם מכך שיהיה פחות טוב או לא מושלם כמו אותו דבר שלוקח שנים, שבהם הבאת את התנהלותך בו לידי המושלמות אפשרית.
מצד שני, אפשר להגיד שכל שינוי הוא לטובה, משום ש: א. אם קיים הצורך בשינוי סימן שהוא היה צריך להגיע. ו-ב. בדרך כלל משנים כדי שיהיה יותר טוב, לא משנים כדי שיהיה יותר רע.

בדה-מרקר כבר יש לי חבר אחד... אין לי מושג מי זה. עדיין לא מלאתי פרטים, כלום! ולא שמתי תמונה. ההוא כבר נדלק על הכינוי שלי כנראה... זה בסדר, הוא מבוגר נשוי, עדיין לא חטפו אותי...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים