Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 30 בינואר 2008

הבוץ בקפה דה-מרקר, זה לא בוץ, זה ח..

אני עם הקפה גמרתי!
אני עוברת לתה דג לוקוס, עם נגיעות פקעת פרח הלוטוס, וחלב, סויה, ללא סוכר, עם תוספת סידן.

איזה גועל שמהההההההההההההההה!
כל מיני יצורים, מהנאלחים ביותר, עד התופסים ביותר ובאמצע, חסרי המוח. כשהגבולות בין הקבוצות גמישים.
אחד מהמתחילים איתי, נראה נחמד בהתחלה. לא שתכננתי עליו (לא תכננתי להתחבר לאף אחד שם כל כך מהר, או בכלל), אלא שעשה רושם נורמלי במסרים שהוא שלח וענה לי, פתאום הפך את עורו ונהיה ניג'ז מהסרטים. כשלא עניתי לכל ההודעות שלו בחזרה, הוא התחיל לשלוח לי הודעות נאצה, עד שאיימתי שאני אתלונן עליו. בו ברגע, לא קיבלתי ממנו יותר אף מסר.
אחרים מנסים שוב ושוב את הצ'אט הקופצני, גם כשאני לא עונה וזה מחשיך את המסך, עד שאני מבטלת את הפניה.
עשרות נכנסים לעמוד שלי ואני צריכה לבהות בכל מיני פרצופים בוהים בי, בדיוק חלק ממה שברחתי ממנו בקופידון.
אבל הגדיל לעשות, הבלונדינית מכרבלת הפודל הלבן בזרועותיה, שתמונתו התנוססה בכל תגובה שהיא הגיב לי. היא,
היתה סיני ועוד גבר. היא/הוא , הם, גם טרחו להגיב לי בצורה מגעילה בכל פוסט ועל ההתחלה. אז למה להכנס בכלל??
ובכלל, למה??
וכמובן שהשנואה הזונה, גם שם עם שאר החבורה שלה שלגמרי כותבים גם בתפוז. אין לאנשים בושה.
איזה אחד אחר דאג ליידע אותי על הקפהקוף שלהם. מה אני אגיד... יש שם אחד שכותב בלוג בתור קוף ונורא היה חשוב לספר לי את זה על ההתחלה ושאני אמהר להכנס לשם ולהתמוגג. מהקוף. שכותב. אבל הטקסטים שלו מצחיקים!
לא טרחתי לבדוק. כלומר, לא טרחתי לקרוא. נכנסתי וברחתי.
וברחתי גם מכל האתר המזוויע הזה.
תוספת עריכה: אחרי שעזבתי, אחד מה"חברים" שלי שם שולח לי מסר עם הכותרת: פלצנית?, ובפנים קישור לפוסט שלו. אני, שכמובן ולפי כל הגיון, שחשבתי שהוא יורד עלי על זה שעזבתי, החזרתי לו מסר עם מיטב העצבים שלי. רק בתשובה שלו למסר שלי, התברר לי שזו סתם כותרת והמנהג שם הוא לשלוח אחד לשני פוסטים חדשים שכותבים כדי שיכנסו ויגיבו. נו במת, התשובה שלי היא: בוודאי! (שאתם פלצנים שם...).
אני נשארת בתפוז, אם להתעצבן כל הזמן, אז לפחות מהאנשים המוכרים. לא בא לי חוץ מעצבנות יתר גם לסבול מביזריות יתר.

2 תגובות:

Ilana אמר/ה...

הי,
מאוד שמחתי לגלות קישור לבלוג שלי אצלך. תשארי גם כאן בבלוגר. לא יהיה לך לבד כאן... יהיה נהדר.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

:)
אני מחכה לעוד תבניות יפות בעברית ;)
העיצובים שלך זה משהו.

דרך אגב, יש כאן אופציה לקבל התרעה על תגובה חדשה?

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים