Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 במאי 2009

אני כועסת ואני לא הולכת לשום מקום

הבלוגר שיצאתי איתו פעם התחתן. הוא צוללן ואשתו לא יכולה להכניס את הראש למים.
הבלוגר שיצאתי איתו פעם התחתן. כן, ההוא שקיבל כאבי ראש מקרינה מדומה של סלולרים.
הבלוגר שיצאתי איתו פעם התחתן. אז בשביל לראות קצת אור פשוט עצמתי את העיניים.
הבלוגר שיצאתי איתו פעם התחתן. גיליתי את זה עכשיו בבלוג שלו. הזבל.

איך זה שכולם? איך זה שכולם ואני לא?
פעם כתבתי רשומות יפות.
אף פעם לא התעלתי מעל לבינוניות.
אני דווקא תחרותית.
צריך גם קצת מזל בחיים...

4 תגובות:

dorid אמר/ה...

שמחתי לראות שחזרת
אפילו שהסיבה היא עגומה.

זה אולי נראה שכולם מצליחים יותר,
אבל לא כולם התחתנו כבר,
ומרבית אלו שכן התחתנו התגרשו/יתגרשו במהלך השנה הראשונה..

זה רק ענין של להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.
כמו שמישהי תפסה את הבלוגר שלך אחרייך,
את צריכה למצוא מישהו שהאקסית שלו כבר הכינה אותו לנישואין עבורך.

זה לא כזה מסובך
תקראי את מה שאת כתבת בעצמך בדיוק לפני שנה
http://superpositioncat.blogspot.com/2008/05/blog-post_25.html

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא אכפת לי כבר. הרמתי ידיים.
כעסתי לרגע עד שנזכרתי איפה הידיים שלי.

פוצ'יני אמר/ה...

עדיין יש לך את היכולת לכתוב רשומות יפות, את פשוט מחליטהפעם אחת בכמה חודשים לפרסם מתאבן קטן של פוסט שהיה נכנס לפנתאון ה"פוסטים של שרודינגר שקוראים שוב ושוב ונהנים וגם צוחקים" כמו בימים היפים של תפוז, אם היית טורחת להושיב את הArsch שלך ולהקליד בשצף קצף, הרי ברור שהתוכן הוא לא בעיה, ברור כפול 2 שפוסטים של תסכול הם הכי טובים וברור כפול 5 כפול 6 שאת מלכת העולם ועוד לא אמרת את המילה האחרונה.

מצטער, מתגעגע ואוהב מאוד.

ראזל אמין אמר/ה...

התגעגנו אליך
את חסרה לנו
שמחתי לראות ששיקמת את הבלוג שלך בתפוז

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים