Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום ראשון, 22 בפברואר 2009

המילה היחידה שעולה לי לראש היא: חוצפה

הבוסית שלי שהיא גם חברה של ההורים שלי הביאה לי היום מעטפה חומה גדולה. פתחתי אותה והיו בה מלא ניירות מחברות ביטוח, חלק מ-2007 ומתחילת 2008, מעוטרות באיומים על כך שאם הפוליסה שלי לא תחודש יגרם לי נזק כספי וחבל.
איומים עובדים עלי מצויין, לכן אני מתכוונת לזרוק את כל הניירת הזאת כמו שהיא הצידה ולא להתייחס.

עוד משהו שהיה במעטפה הזאת הוא המכתב הבא:

... שלום
אני יושב מול הנייר ואינני יודע מה לכתוב. מה כותבים לבת שבוחרת להתנתק מהורים שלמרות מגרעותיהם תמיד אהבו ותמכו.
מה כותבים לבת אהובה שלא מראה סימנים של געגועים להורים שממשיכים לאהוב ולהתגעגע.
איך יכול להיות שאת כל כך קשוחה להוריך ומה הסיבה?
ללא קשר החלטנו לחדש את חדרך הישן (מה שרצינו תמיד) וקנינו ארון שולחן וספה מתקפלת חדשים.
להעברת הדברים מהשולחן והארון הישנים לחדשים אנחנו צריכים את עזרתך לשם מיון הדברים שתרצי לשמור או לזרוק.
... אנחנו מבקשים שתבלי איתנו את הפסח הקרוב.
גם ... הודיע שיגיע מדנמרק לאחר מס' חודשים שהוא חי שם כידוע לך.
כמו כן אינני יודע אם ידוע לך אבל הוא ואינגה התחתנו בחתונה אזרחית בעיריה שם הם חיים.
לכבוד זה אנו רוצים לעשות להם מסיבה ולהזמין את המשפחה והחברים הקרובים.
אני מצרף מכתב זה אל מס' מסמכים חשובים הנוגעים לביטוח פנסיוני שלך.
... בואי ונחזור להיות משפחה גם אם לא מושלמת.

אוהב אבא


אז זהו, שחוץ מלחץ ממכתבים פיננסים ועצבות ממכתב עצוב, המילה היחידה שעולה לי לראש היא: חוצפה.
חוצפה כי המכתב מלא בהאשמות, חוצפה ששולחים לי אותו עם ניירות שאין לי מושג מה עושים איתם, חוצפה שנזכרים בי כדי שאני אבוא לסדר דברים, חוצפה שנזכרים בי רק לקראת פסח או בואו של אחי.
חוצפה שלא חושבים שאני זאת שסובלת ועם הפרעת אישיות גבולית, הנה, אפילו היא אומרת את זה. חוצפה שהם יודעים שפסיכיאטר על אמתחת כדוריו לא עזר לי ושכמעט בעטתי את הפסיכולוגית לקיר. מה הם חושבים, שהבעיות שלי חלפו להן מעצמן ויאללה בלאגן?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא אחווה את דעתי על תוכן המיכתב האישי מה גם שלא ניראה לי שאת מעוניינת בה
אומר רק שלא תוכלי להליח אם לא תרצי להצליחה לא תוכלי להיתקרב אם לא תיהיי מעוניינת בקירבה
לכן השאלה היא מה את רוצה?

dorid אמר/ה...

בטח גם בדעתי את לא מעוניינת, אבל בכל זאת אביע אותה.

צריך שניים לטנגו.

ניכר שאת לא במצב רוח של שיתוף פעולה עם הורייך. אבל בתור צופה מהצד המכתב שלהם לא נראה לי כחוצפה, אלא כנסיון התפייסות נואש, שבא מתוך מבוכה ובלי לדעת בדיוק איך לגשת ולפרק את המוקשים.

לא נראה לי שיש שם האשמות אלא רק נסיון להצמד לעובדות בלי להרגיז. מסתבר שהם לא ממש הצליחו בזה.
גם לא נראה לי שנזכרים בך בגלל פסח וכו', אלא להיפך - מנסים להתפייס איתך, מתוך תקוה שהנסיבות החיצוניות כביכול יאפשרו לכולם לרדת מהעצים עליהם טיפסו במשך השנים.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים