Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 30 במאי 2009

הדיאטה שבאמונה והאמונה שבדיאטה


לקט על אמונה ודיאטה מפי האנשים בעבודה:

הם עומדים מולי, מרוכזים במלאכת הקודש. היא בדרכה להיוושע, הוא שם כדי להבאיש.
נראה לי שהיא חוזרת בתשובה, או שאולי תמיד היתה דתיה, אבל היא צריכה תיקון.
כהכנה לו, היא מראה לשליח הרב תמונות של המשפחה, מעבירה תמונה אחר תמונה. מדי פעם היא נתקלת בתמונה מטושטשת.
"זאת תמונה לא טובה" היא אומרת במבוכה.
"היא צולמה בשבת" הוא עונה.
"כן?" היא שואלת.
"כן" הוא עונה בביטחון גובר, כשהם נתקלים בעוד תמונות לא מוצלחות פה ושם, "התמונות שלא יצאו צולמו בשבת".
"זאת צולמה בשבת, זאת צולמה בשבת, זאת צולמה בשבת...".
זהו. ההמשך בבית הכנסת.
האם שם יתפרו להם את השריטות?

ארוחת בוקר עם הבחורה מהקבלה.
איך ידעתי?! איך ידעתי?! עוד לפני שהסתכלתי, ידעתי!
אין גבינה בצלחת שלה.
אין לנו הרבה מבחר שם, גבינה זה החלבון היחידי חוץ מביצה קשה.
אבל אין גבינה בצלחת שלה.
"את לא אוכלת גבינה?"
"אני לא אוכלת מוצרי חלב, אני לא עגל", היא עונה.
איך ידעתי!
איך ידעתי? אה, סתם ניחוש מושכל, כי אני יודעת שהיא חולה על ערוץ הבריאות...

הבוסית שלי שוקלת ניתוח קיצור קיבה.
מישהי ניסתה להניע אותה מזה: "זה לא קל אחר כך, את יודעת".
"אין ברירה", היא עונה, "ניסיתי הכל...".
למה יש לי הרגשה שהיא לא ניסתה להכניס קצת פחות ולהוציא קצת יותר, קצת?
אה, אולי כי זה היה עובד??


"אין אלוהים!" אני אומרת בהתרסה לשליח שלנו בעבודה, אחרי שהוא שוב מהלל את סבא ג'פטו.
"אז במה את מאמינה???" הוא שואל בהבעת תמיהה אמיתית.


6 תגובות:

ראזל אמין אמר/ה...

באמת במה?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

בבוזון היגס

SilentMike אמר/ה...

שובו של הקאמבק?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא, 15 רשומות התהילה שלי מאחורי.

אביבה יובל אמר/ה...

יומיים אני שקועה בבלוג שלך. מחפשת את הרשומות שזכרתי מתפוז, וגומעת בשקיקה את אלו שלא זכורות לי משם.
לא ראיתי שהגיבו לך נשים (לפחות בין התגובות שאני קראתי), אבל הנה לך קוראת נשית אחת, לפחות, שזוכרת אותך לחיוב עוד מהימים העליזים של תפוז.
ד. לא שם, את שאר הקיצורים אני לא בטוחה שזיהיתי, אבל נדמה לי שהלהק שהגיע איתה עזב בהדרגה.
מכיון שהלכתי וחזרתי גם אני, אני חושבת שבטוח לומר שאפשר לחזור (וזה מסיבות אגואיסטיות לחלוטין, הרבה יותר נוח לתפוזים לקרוא בלוגים בתפוז).
אין לי התייחסות קונקרטית לרשומה הזו, כי אני מעכלת את כולן בבת אחת. אבל אני פה, ובתפוז.

ראזל אמין אמר/ה...

נו כבר שנו חכמנו
אלוהים נימצא בדברים
הקטנים קטנים קטנים

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים