Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שלישי, 23 ביוני 2009

קיבלתי 11 מתוך 100 בויטמין D

11 מתוך 100...
ממש פלא שלא קיבלתי את דף תוצאות המעבדה עם המילה "ביזיון!" מרוחה עליו בדיו אדומה.

יש פה זקנים בכיסאות גלגלים שיש להם יותר ויטמין D ממני.
בכל מקרה אני לא מתכוונת לעשות יותר בדיקות דם, כי הן מגיעות גם לרופאה שלי (ולא רק למרפאה במקום עבודתי) ואין לי קשר איתה, אז היא פונה להורים שלי, שאין לי קשר איתם.

6 תגובות:

ראזל אמין אמר/ה...

את צריכה לאכול הרבה תפוזים
או עגבניות או משהו אחר לא זוכר
בקיצור את צריכה לאכול
ואולי גם להיום קצת בשמש
אבל לא הרבה שלא יבוא לך סרטן
שהם אם את לא יודעת הרבה יותר מסוכנים מכרישים.
יצא לי להכיר אנשים שסרטן הרג אותם
אבל לא מכיר אף אחד שמתו מכריש

אביבה יובל אמר/ה...

מספיק לה להיות בשמש.
אדם בריא, צריך רק לשהות דקות ספורות בשמש, והגוף שמייצר את ויטמין ה D בצורה לא פעילה, הופך אותו בעזרת אור השמש לפעיל (גם לנו יש סיבה להיות חרדונים, לפחות 5-10 דקות ביום).

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

דוקטורים גידלתי ורוממתי.

SilentMike אמר/ה...

מרתקת אותי הדרך שלך לפתור בעיות...

הנה רעיון: צרי קשר עם הרופאה שלך, או עם ההורים שלך, או גם וגם.

את מטריפה את השכל.



זה מזכיר לי שאני צריך לעשות בדיקות דם בהזדמנות...

אביבה יובל אמר/ה...

יקירתי
במקרה זה המקצוע שלי.
אבל את נהנת להרגיש חכמה, הספיק לך שבוע?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

:) גדול!
ועדיין...היתה סיבה שאמרתי מה שאמרתי.
למשל: אני יודעת שלא יודעים להגיד בדיוק כמה זמן חשיפה לשמש צריך, זה צריך להיות על חלקים גדולים, ללא מסנן קרינה, עם הגיל יכולת הגוף לייצר את הויטמין פוחתת גם ככה, יכולה להיות בעיה בכבד שתפגע בייצור הויטמין, שתיית אלכוהול פוגעת, עדיף לקחת ויטמין כתחליף ולא להרוס את העור ואם אני מעשנת, אז עוד יותר לא כדאי להתחרדן...
ותוצאה כל כך נמוכה אחרי שנה שאני כבר הולכת יומיום בשמש קופחת הביתה נראית לי משונה.

לא, לא הספיק לי...

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים