Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 3 בנובמבר 2008

אוהוווו

נתקע לי הצינור של מכונת הכביסה על הברז של הכיור!
אני לא מצליחה לשחרר אותו, יש לי כבר יבלת ביד!
צינצנות של חמוצים למדתי לפתוח עם סכין,
עכבישים למדתי להרוג למרות הצמרמורת,
מה אני עושה עכשיו?????
נלמד לחיות עם הכיור באמבטיה בלבד כנראה.
סססססססססססססאמאמאאאמק!!!!!!

עוד כמה ציוני דרך:
היה לי יום הולדת 37 בספטמבר. אז היה.
קיבלתי שיחת איומים בטלפון מנהג אחד של חברת נסיעות, סתם ככה כי הוא החליט.
לקחתי את זה קשה ואני היום בבית, אז לפחות דיברתי עם ספק האינטרנט ועכשיו האינטרנט שלי כבר לא שבור.

חידה: איזה מהמשפטים הקודמים הוא האמת?

14 תגובות:

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
החתולה של שרודינגר אמר/ה...

ברור, כשהוא הודיע לי שאני אשלם ביוקר, שאלתי אם הוא מעדיף אשראי, מזומן, או אצבע.
טוב, לא באמת שאלתי אותו את זה, אבל זה טלפון האיומים הראשון שאני מקבלת אז התרכזתי בלהרגיש מאויימת, אני אשתפר בהמשך.

אנונימי אמר/ה...

תנסי לעטוף עם שקית קרח את החיבור.
זה יגרום לזרבובית ולצינור להתכווץ --> קוטרם יתכווץ --> כנראה שיהיה יותר קל לשחרר אותם מאהבתם.
בעתיד תנסי להשקיע בחיבור מים ייעודי לאמבטיה - ואז תוכלי להתפנות לדברים יותר חשובים כמו עדכון הבלוג, חיכינו הרבה זמן מאז הפעם האחרונה :-)

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

היה לי עיגול גומי שחור שהיה מונע את הדבר הזה, אבל האינסטלטורים שגנבו לי מצית ממש טובה גנבו לי גם אותו.
בעתיד תנסה להמנע מלהשקיע בעצות השקעה בשבילי. אני שקועה מספיק.
ומה שאתה מציע לא יעזור.

אנונימי אמר/ה...

1 מזל טוב
2 אפשר תמונה?

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

איזה קטע בדיוק ניכנסתי
לברר על הצינור

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

חידה-בדיחה:
לאן הולך צינור של מכונת כביסה שנתקע על ברז כיור המטבח, אחרי שסיים את תפקידו?
תשובה:
לשום מקום, אין לו רגליים!!

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

"לא הלך" לא כי אין לא רגליים
"לא הלך" כי הוא תקוע.
שימי תמונה של הציור הבעיתי
אולי אפשר לחשוב על פיתרון

אנונימי אמר/ה...

חזרת!

חזרת?

חזרי!

ואני הייתי מציע טכנאי, אבל אני לא מבין כלום כנראה.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

היי מייקי.

לא חזרתי ולא צלחת,
(האח הגדול, ברור שלא תבין).

ומה טכנאי, מה?? פשוט לא משנה כמה שנים אני אכתוב על עצמי אף אחד עדיין לא יבין כלום.

אנונימי אמר/ה...

זה לא חוסר הבנה. זה דבר טיפשי הרבה יותר. תקווה. שלא לומר, אמונה.

אני מאמין בך. את עוד תשובי לעולם החיים. זה יהיה קאמבק מפואר.

אנונימי אמר/ה...

ואת צריכה להבין שאנחנו גברים
וכשמדווחים לגברים על בעיה הם מתעסקים רק באך בלפתור אותה
בזמן שהבעיה איננה כלל בעיה אלה סיפור רקע והבעיה האמיתית היא בכלל משהו אחר

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים