Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 6 בדצמבר 2008

זהו. אין יותר. עלוב, עלוב.

אני כבר לא יודעת מה אני מתעדת, הדרדרות עם סוף ידוע בדיעבד, או משהו שאני אחזור לקרוא בעתיד כדי לדעת מה עבר על הבחורה הזרה הזאת פעם.
כרגע, פתאום היה מאוד חשוב לי למנות דקות מתוך דבוקה שחורה של שעות, שהופכות לימים, שהופכים לשבועות, שנגמרים בשנים:
לשים מוזיקה במחשב בעבודה ולרקוד תוך כדי תיוק, כשאף אחד לא רואה.
לראות את הים מרחוק רחוק, כל יום. לפעמים, כמו במשחק צוללות, למצוא לי נקודה ולשים בה סירה.
חצי השעה שיש לי בה שקט עד שכולם מגיעים למשרדים (זאת היתה יכולה להיות שעה לולא המרפאה ממול והאחות הלחוצה שבה).
לצלול לסרט חסר אקשן, כזה עם מוזיקת פולק ודמויות קטנות שגדלות ולומדות על עצמן ועל החיים תוך שעה וחצי -
מציאת משמעות אינסטנט בטעם וניל.
לשכב במיטה עם איזה פרופסור נורא חכם שמרצה לי מתוך המחשב. מה שאני קוראת לו - סיפור לפני השינה למבוגרים.
כוס וודקה וסיגריות.
אוכל.
יום חמישי בצהרים.
זהו. אין יותר. עלוב, עלוב.


























ותוספת לסתימת פיות:
לא! אין לי סקס, או אפילו חיבוק, אין לי ארוחה במסעדה, או יציאה לסרט, אין לי סוף שבוע בצימר, שבוע ברודוס, איטליה ב-13 יום, בטן גב באילת, או שבת ביערות הכרמל, אפילו לא גל קטן מהים התיכון להרטיב בו את הרגלים, אין לי משפחה, אין לי חברים, אין לי מסעות שופינג בקניון, אין לי מפגשים על בירה בפאב השכונתי, אין לי תחביב ספורטיבי להוצאת מרץ, אין לי חיית מחמד, אין לי פלייסטיישן או מערכת סראונד, אין לי אפילו כיור במטבח!


23 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואת רוצה?
או שאת מעדיפה להיתפלש
בחמימות המרה השחורה?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא רלוונטי.

אנונימי אמר/ה...

חשבתי לשאול ,מה לא רלוונטי?
אבל יודע שלא תעני,אז אומר לך זאת.

פחדנים מתים מאה פעמים

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

אז?
אתה חושב שקוראים לי ההוא מחזרה לעתיד ואם מכנים אותי 'צ'יקן' נשרף לי הפיוז?

אנונימי אמר/ה...

אני לא מנסה לשרוף לך פיוז
אני מנסה לומר שניראה לי שאת מעדיפה למות כל יום מאשר להעיז ולנסות לשנות.
את מעדיפה לא לעשות ולקוות שמשהו ישתנה, מאשר לעשות ולחשוש שמשהו ישתבש.

מודה ללקח לי חצי דקה להבין מה
התכוונת בתגובה שלך.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

זה מה יש.

אנונימי אמר/ה...

מפליא אותי אך אדם עם מוח מבריק (ועוד אישה!)עדין מסוגל לתגובות אינפנטליות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא אינפנטילי, זאת האמת.

dorid אמר/ה...

נו,
מתי תצאי כבר מהסרט הזה שהכנסת את עצמך לתוכו?

את לא יכולה לעבוד עלינו, אנחנו הרי יודעים שיש לך מה להציע לעולם.

אז תשקיעי טיפה בעצמך, תבחרי אחד מהדברים שברשימה לסתימת פיות, תמצאי לך שותף לעשות איתו מה שבחרת, ובפוסט הבא תכתבי חוויות.

בתודה מראש

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

נו,
אז יאללה, שנה קריירה, עבוד כפסיכולוג
ותרוויח כסף קל, כי זה בא לך כל כך בקלות.

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
החתולה של שרודינגר אמר/ה...

בדיוק. שכח מלצחצח שיניים תוך כדי אמבטיה, אני התייעלתי עד כדי שטיפת כלים בזמן הזה. שלא לומר שהסקוצ'ברייט התגלה כנהדר לעור, אם לא לוחצים חזק מדי.

איזה עדכונים אתה רוצה? כולם כבר יודעים ששפרה זונה.

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
dorid אמר/ה...

יקירתי,
אנחנו רק מנסים לעזור.
זאת לא סיבה לקרוא לקוראים מסורים בשמות גנאי.

וכמובן שמבחוץ הכל נראה קל. גם את מוזמנת לצאת ולראות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

פסיכולוג זה שם גנאי??

לעזור במה? להגיד לי לצאת החוצה? למצוא שותף? לצאת מהסרט? לראות שהחיים הם פרחים ופרפרים?
אז זה לא עוזר.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

אנשים מוזרים. מה הקטע בלהגיב ואז למחוק את כל התגובות?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

פסיכופטים, בחיי.
איזו מין התנהגות זאת?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

הדפדפן הוחלף בכוונה?

אנונימי אמר/ה...

מגיע לך הסבר...

עליה מפתיעה בכמות הודעות הזבל שאני מקבל והמחשבה שמא הבלוג שלך הוא המקור (מישהו אמר פסיכים?) אילצה אותי למחוק את התגובות.



אני מקווה שלא באמת נעלבת/נפגעת מהצעד הזה, בכל מקרה אני מתחייב שזה לא יקרה בשנית (למעשה, אם כתובת המייל הייתה תקינה אז היית מקבלת את ההתנצלות הנ"ל במייל ולא כתגובה)

המשך יום טוב לך ! (ושוב סליחה)

עכשיו את יכולה למחוק : )

אנונימי אמר/ה...

לפחות את כותבת נהדר.

אנונימי אמר/ה...

חסרה רשימה לפעירת פיות של דברים שכן יש לך...

והערה לראזל אמין: אתה שוביניסט מטומטם או כזה עם מוח מבריק? (השאלה רטורית)

אנונימי אמר/ה...

אני בעליו של מוח מבריק!
(מה זה שאלה רטורית?)

אנונימי אמר/ה...

אני תמיד מאחר ותמיד מופתע שיש עוד פוסט.

כואב לי להגיד את זה אבל ראזל צודק. את עושה את זה לעצמך. את קוברת את עצמך חיים. הייתי שמח לעזור לך אבל קצרה ידי מלהושיע. אני מתנחם בעובדה שלפעמים דיכאון פשוט עובר יום אחד. אני מקווה שהיום שלך יגיע בקרוב.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים