Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 1 בנובמבר 2008

כמה ציוני דרך לעצמי

גם אני התמכרתי ל"אח הגדול" - אני מספרת את זה רק כדי שתהיה לי נקודת התייחסות להשוואה כשיצא "האח הגדול 9".
שפרה צריכה לעוף, אם לא למות, ויוסי, כפרה עליו, יקח את המיליון.

אני עובדת כבר חצי שנה. רק כי צריך. לא מתחברת, לא למקום ולא לאנשים. העבודה הזאת לא הקימה אותי ולא עוזרת לי לחזור לקונצנסוז. האנשים שם עצבניים ולחוצים על כלום אחד אחד, חוץ מהדיירים הזקנים, שהם דווקא לא לחוצים ועצבניים אבל רק מדגישים לי כמה לא כדאי להזדקן.

יש אחות חדשה בעבודה. ביום שישי האחרון היא שמעה לראשונה בת כמה אני ואחרי שהתעוררה מההתעלפות הפכה לטנק מרכבה סימן שידוכים ובאה אלי בפול גז לקחת את מספר הטלפון שלי. נאלצתי במשך 10 דקות לגמגם את דרכי בנימוס מחוץ לשדה הקרב.
ככה זה כשאת בת כמעט 40, נראית בת 20 וחסרת גבר לצידך. זה דיסוננס קוגנטיבי שאנשים לא מוכנים לו. כולל אני.

בלוג לא מעודכן לא מזיז לאף אחד (כמעט). וזה בסדר, כי לפחות בדבר אחד למדתי לשמור על פרופורציות.
הטריק הוא להשאר רגועים ולדעת מה את שווה ומה המטרות שלך.
(ולעצמי שתקרא בעוד שנים ואולי לא תבין - עשית משהו מיוחד, הצלחת להחזיק בו, משהו שאת לא עושה בדרך כלל, הוא שם והוא לא הולך לשום מקום, ויתרת על הניסיון להיות הכי טובה בו, נשארת נאמנה לעצמך).

אח שלי, לא הגדול, האמיתי, עזב את הארץ לדנמרק, לחיות עם אהובתו הבהירה, העדינה והדנית. המשפחה הקטנה שלנו התמסמסה לאוויר. איבדו את שני הילדים שלהם - אני לא מדברת איתם כבר מיוני, החודש בו מנדי מתה, הילד השני שלהם עזב לחו"ל. הנחמה היחידה שלי היא שלפחות הוא חיי את החיים ושיהיו לו חיים טובים.
הוא ניסה ליצור איתי קשר, אפילו שלח לי מכתב. בינתיים המכתב הזה עדיין סגור. אין לי כוחות. דברים שלאחרים הם פשוטים, קשים לי מאוד.

שבת בבוקר, יום יפה, התחלה של חורף, ואני עדיין בשלי, כלואה בבית, עם כוס אלכוהול זול, סיגריות מזקינות וחוסר הבנה כללי איך הגעתי עד הלום ולא יצאתי ממנו עד עצם היום הזה.

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף. כבר חשבתי שהחתולה נעלמה מהקופסה.

אנונימי אמר/ה...

עצוב.
אבל נחמד שחזרת לכתוב!!!

אנונימי אמר/ה...

טוב לראות אותך. התגעגעתי. קורא ה-RSS ואני שמחתנו מאד לראות עדכון הבוקר.

אנונימי אמר/ה...

"בלוג לא מעודכן לא מזיז לאף אחד (כמעט)".
המשפט הזה כל כך רגיז עד שהוא מעלה חיוך על פני השומע
מה גם שהוא לא נכון ואת יודעת את זה !
יש כאן חבורה של אנשים זרים זה לזה שהחיבור היחיד שלהם הוא הבלוג הזה
למרות שבעלת הבלוג גם אם הייה להזין לא הייתה שמה עליהם
האנשים כאן כולם אוהבים אותך מעט
כולם כאן מעריכים אותך מאוד ויש להם דאגה אמיתי אליך .
את חתולה אמיתית ואנחנו אוהבי חתולים אמיתיים גם אם את שורטת גם אם מתעלמת וגם אם נעלמת ללא אזהרה
לעולם לא נאמץ כלב.

אה כן
שיפרה שולטטטת!!!!!1

אנונימי אמר/ה...

תוספת אופטימית מידי
אני במילואים לעוד שבוע
אז תישתדלי להגיב עוד היום
תודה

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

תודה אנשים ו-ראז.

אנונימי אמר/ה...

אני בן אדם של רשימות אז...
1. בלוג לא מעודכן ועוד איך מזיז לאנשים.
2. יוסי בובליל מיצה את עצמו לפני 4 שבועות בערך.
3. שפרה שולטת.

אנונימי אמר/ה...

את יודעת חתולה כל אחד מאיתנו
הייה הולך מארצו ממולדתו ומבית אביו
אל המקום בו את נימצאת אילו היית אומרת .
אבל את שומרת על שתיקה
ואנו שומרים על זכותנו להמתין

אנונימי אמר/ה...

בוקר טוב חתולה
רציתי להוסיף משהו עניני לרשומה,
חוץ משפרה שולטת והיא אכן שולטת.

בוגע לשידוכים
תלכי על זה חתולה בין כי את רוצה ובין כי לא אכפת לך.
אבל תלכי על זה
אני בטוח שישנו לפחות אחד שאושרך חשוב לא כאושרו ושיאהב אותך מעט יותר משאת ראויה.
טוב עד כאן לעכשיו
יצאתי למילואים תקווי למעני שלא ירד השבוע גשם (חמש קילו בוץ בנעליים זה לא הולך ברגל)
שבוע טוב אשוב ביום חמישי לרשומה חדשה

אנונימי אמר/ה...

ועוד משהו
"אח שלי, לא הגדול, האמיתי"
אפשר הסבר?

dorid אמר/ה...

לא מזיז לאף אחד???
אני כבר חודשים מחכה לרגע הזה של חידוש השידורים

תני הזדמנות לטנק המרכבה, תשתפי איתה פעולה

מהמעריץ מס' 1

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים